maanantai 27. helmikuuta 2012

Ompelijattaren sininen unelma

Meillä vietettiin viikko sitten syntymäpäiviä ja siellä äitini keikisteli lusikka/haarukka -koru kaulassaan. Mamma (isoäitini) siitä sitten vihjailemaan, että sellainen sopisi erinomaisesti myös hänen kaulaansa. Huomenna on sopivasti mamman syntymäpäivät, joten hän saa lahjaksi sinisen unelman. Riipuksetkin sattuivat sopivasti kuvastamaan hänen entistä ammattiaan: ompelijatar!

Lasihelmiä, hopeanvärisiä siemenhelmiä ja sinisiä kissansilmäsiruja.




3 kommenttia:

  1. Voi ihanuus. Tuo on ihan meikäläisen koru! Mulla on mm. Lusikkakorvakorut ja olen myös lusikoista tehnyt koruja. Mistä olet ostanut sakset? Kohta mulla on kaikki " astiat" mun päällä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taisi olla Sayilasta riipussekoitus, jossa oli nuo sakset, pari ompelukonetta ja jotain muutakin. Isoäitini bongasi sakset korulaatikostani ja tinki niistä kaulakorun <3

      Poista
    2. - Ja kiitos! Olen käynyt sinun nappikorujasi kuolailemassa... :)

      Poista

Kuulen mielelläni kommentteja tekeleistäni. And same in plain English: Feel free to comment my creations.
Ujoille tarjoan myös spostivaihtoehdon sorsanpesanposti at gmail piste com ;)